Voorwaarden enz.
Over Catch
Voorwaarden
Algemene voorwaarden
Als u een bestelling plaatst in onze webshop dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden kunt u hier vinden: Algemene Voorwaarden Catch® Webshop. U kunt dit document nadat het geopend is opslaan of afdrukken.
Vragen & Klachten
Vragen & Klachten
Heeft u een vraag over een product? Mail ons via sales@catch.eu of vul het contactformulier in op de "Contact" pagina, dan zullen we uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Als uw vraag betrekking heeft op een reeds besteld of geleverd product dan verzoeken wij u om ook uw bestelnummer/ordernummer te vermelden.
Heef
Heeft u een klacht over uw bestelling? Neem contact met ons op via sales@catch.eu of vul het contactformulier in op de "Contact" pagina. We nemen uw klacht binnen 48 uur in behandeling m.u.v. de weekeinden. Binnen die termijn kunt u een reactie van ons verwachten.
Betaling
U kunt uw producten betalen middels iDEAL, Paypal, creditcard, vooruitbetaling of betaling bij aflevering.
Verzending
Onze producten worden per (brief)post of pakket verzonden via Postnl, DPD, DHL of UPS. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen aan u te verzenden. Mocht onverhoopt een artikel niet op voorraad zijn en u heeft al betaald via vooruitbetaling of iDeal, dan zullen wij er zorg voor dragen dat het door u betaalde bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort wordt. De verzending van onze producten gaan tehgen kostprijs tenzij anders vermeld. In geval van retour/ruilen bent u zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren van de retourzending.
Als u een bestelling plaatst in onze webshop dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden kunt u hier vinden: Algemene Voorwaarden Catch® Webshop. U kunt dit document nadat het geopend is opslaan of afdrukken.
Vragen & Klachten
Vragen & Klachten
Heeft u een vraag over een product? Mail ons via sales@catch.eu of vul het contactformulier in op de "Contact" pagina, dan zullen we uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Als uw vraag betrekking heeft op een reeds besteld of geleverd product dan verzoeken wij u om ook uw bestelnummer/ordernummer te vermelden.
Heef
Heeft u een klacht over uw bestelling? Neem contact met ons op via sales@catch.eu of vul het contactformulier in op de "Contact" pagina. We nemen uw klacht binnen 48 uur in behandeling m.u.v. de weekeinden. Binnen die termijn kunt u een reactie van ons verwachten.
Betaling
U kunt uw producten betalen middels iDEAL, Paypal, creditcard, vooruitbetaling of betaling bij aflevering.
Verzending
Onze producten worden per (brief)post of pakket verzonden via Postnl, DPD, DHL of UPS. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen aan u te verzenden. Mocht onverhoopt een artikel niet op voorraad zijn en u heeft al betaald via vooruitbetaling of iDeal, dan zullen wij er zorg voor dragen dat het door u betaalde bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort wordt. De verzending van onze producten gaan tehgen kostprijs tenzij anders vermeld. In geval van retour/ruilen bent u zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren van de retourzending.
Retourzendingen
Herroepingsrecht:U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Lelie trading / Catch- Hogeweg 32 6561 WC Groesbeek –NL tel +31(0)485517012 fax +31(0)485769020 kunt ons een e-mail sturen via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping:
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Privacy
Catch® Webshop respecteert privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Catch® Webshop zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.Catch® Webshop gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
Om het winkelen bij Catch® Webshop zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven via sales@catch.eu
Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Catch® Webshop verkoopt uw gegevens niet. Catch® Webshop zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van Catch® Webshop dan kunt u contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.
op al onze leveringen zijn de onze algemene website verkoopvoorwaarden van toepassing